Status: tänkare

Någon gång ska jag resa vidare. Men just nu står jag här och kan, men vill inte riktigt, flytta. Jag brukar behöva tid att tänka. Och jag har tid.
I övrigt är livet utan facebook förvånansvärt lugnt.

Dagens tre bokstäver: D

1. Dance like nobody's looking! - för finns det en mer befriande känsla att het plötsligt bara våga dansa, släppa allt, var man än befinner sig?
Jag har upplevt detta två gånger i mitt liv. Och tanken på att det kan hända igen, när som helst, gör framtiden lätt att längta till.

2. Dagdrömmar - för hur fort gled inte höstadietiden förbi när man satt i bänken och befanns sig någon helt annanstan?

3. Deviantart.com - för letar man tillräckligt noga där kan man hitta mästerverk att antingen nedvärderas eller inspireras av! (Jag brukar påminna mig själv om att det sistnämnda är bättre för hälsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0