Status: återuppstådd! (återuppstånden?)

Tillbaka från de döda! Någon som saknat mig?

Dagens skönaste: En fin kram!

Dagens knäppaste:
Nya bovärden ringde precis när jag smsade en vän och sa att jag väntade på ett samtal från just bovärden.

Dagens excitement:
Nycklarna till nya lägenheten!

Dagens skratt:
I bilen med Linda. Lustigt nog kommer jag inte riktigt ihåg vad det var som fick mig att garva så hårt, men det var så pass priceless att jag skrattade fram en tår!

Dagens tråkigaste: Inte något så mycket värre än att jag svalde en allt för stor klunk skållhett kaffe till frukost.

Dagens planer: Avklarade! Nu sitter jag här med John Keats dikter i knät och livslusten kliande i fingrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0