Status: trött

Har sovit ungefär fyra timmar inatt. Det var veckor sedan jag sov så lite, och det känns! Det känns extra mycket tack vare träningen igår.
Otroligt skönt att komma igång med den igen iaf, och enligt mina ben så räckte inte bara en timma på gymmet ... neee, det började krypa i dem ungefär vid elva tiden på kvällen, så jag var ju tvungen att göra någonting åt det.
Jag kunde ju inte tvinga mig själv till sömns(stavas det så?) Det är ytterst obehagligt att försöka sova när det pirrar och kliar och kryper i benen för att de vill röra på sig.
Så ja, jag är trött. Men en kvarts powernap hjälpte, och nu ska jag hem, trycka i mig någonting (mat kanske?) och kasta mig över de sista femtio sidorna i Den Vita Tigern. Yeyah!

Btw. Jag vet inte om det är någon typ av placeboeffekt, men det har börjat gå frammåt i mitt skrivande sedan jag började göra inlägg här igen :) Eller så kanske min återupplivade inspiration bero på det faktum att det är vååår! (att det hagalr ute ju i denna stund ger jag blanka fan i! Hah!)
Who knows. Jag är bara glad att jag skriver igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0