Status: glädjetårar!

Jag kan inte minnas att jag någonsin verkligen gråtit av glädje när jag sett en film. Kanske har jag blivit lite lätt tårögd, vad vet jag. Men nu har jag verkligen skrattat och gråtit på samma gång i en hel kvart tack vare en film. En Disneyfilm!
BOLT!
Åh, hundar …!
Har ni inte sett den, så se den. Den kanske inte är den mest fantastiska disneyfilmen, men den är helt klart fin. J Och sättet de gjort Bolt, fångat hans … ja, vad ska man säga … hans hundnatur? Asbra^^
(Kan vara så att jag blev så berörd för att jag har en innerlig, lidelsefullt söt längtan efter att skaffa mig en egen hund, ungefär nu. Men jag kommer nog inte att kunna skaffa någon förrän om ett par år …)
I alla fall, den var sevärd! Om inte annat så är det rätt nice med en barnslig och hyper hamster med en mansröst som ofta går upp i lite högre och ljusare tonarter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0