Status: trött

Vi var inte hemma förrän halv sex i morse. Vi såg solen gå upp och folk springa till jobbet! Kändes väldigt underligt ... "Jaha, och här går vi och ska snart gå i säng"
Men kul hade vi! :)
Klubben hette/heter "Nu!!" (ja, det är två utropstecken ...) och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den förutom att de stundvis spelade väldig skum musik på väldigt hög volym (jag kunde känna mitt hår vibrera), jag hade ont i öronen några minuter efter att vi gått ut, och idag är jag hes efter att jag och min kompis stått och skrikpratat xD
Men det var helt klart värt det. Tror att det finns många ställen som är bättre, men jag hade ju inte tråkigt på dansgolvet :) Speciellt inte när de spelade The Killer och The Cure! Stort plus!
Jag gick omkring och flinade stora delar av kvällen. Vet inte varför. Jag var bara löjligt glad! :)
Så det var nog säkert många som trodde jag jag förfriskat mig i baren lite väl mycket. Men, nej. Jag förfriskade mig precis lagom igår, och så fort det blev lite snurrigt i huvudet så drack jag bara vatten resten av kvällen (och åt fish n chips! mums!) alltså slipper jag baksmällan som jag vet många av de andra som var på klubben har idag^^ Suckers! Det är bättre att vara 50% nykterist, då kan har man koll på läget :)
Men jag är trött. Det tar på krafterna att dansa så underligt som jag gör.
Det var i alla fall skönt att bara släppa loss ett tag. Inte tänka, bara dansa och vara glad! Avreagera sig, ta ut lite ilska xD haha
Men nu ska jag njuta av allt det inspirationsutrymme som dansen lämnade efter sig och skriva lite!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0