Status: Röstlös

Inte rastlös.
Jag har tappat min röst.
Det började under natten till onsdagen i Stockholm, jag hade svårt att sova pga halsont. Sen, följande dag, så blev jag bara mer och mer hes, och när jag skulle hoppa på bussen för att åka hem på kvällen så hade bussisen vääldigt svårt att höra vad jag sa.
Just nu kan jag åtminstone svara i telefon, och folk förstår mig, men jag rosslar och väser som ... ja, någonting som rosslar och väser.
Usch.
Inte roligt. Speciellt inte när man är på pirrigt vårhumör och bara känner för att sjunga och skratta utan större anledning!

Fast anledningar finns väl, om man tittar efter noga.
Till exempel det faktum att jag har en massa Doctor Who och The Big Bang Theory att titta på! :D Yay!

I övrigt är jag lite allmänt orolig över min framtid och hur jag ska lyckas nå den, men det är ett vanligt bekymmer för mig när min födelsedag närmar sig och skolan snart tar slut. (Dvs: den här tiden på året blir jag nojig och ledsen samtidigt som jag är otroligt glad. En mycket förvirrande tid.)

Idag har jag varit duktig/lydig och deklarerat, nu ska jag unna mig själv och min hals en isglass och ett besök av THE Doctor!^^

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0