So hit me with music!

"One good thing about music: when it hits you feel no pain."

Har lyssnar på massa reggae nu under lovet ^^ mest Marley, det finns bara ett fåtal andra artister inom genren som jag verkligen känner att jag vill lyssna på :O Det är som att jag antingen älskar eller hatar det... and Marley I love :) han är awesome^^

Anlände från mitt underliga, och allt för korta(känns det som iaf), sportlov i Malå,

Glömde laddaren till mobilen så det är väl inte så nödvändigt att höra av sig till mig, fram till måndag iaf, då jag förhoppningsvis får låna en laddare av supermegasnälla Linda :)

Har inte så mycket att berätta om lovet förutom det som jag redan skrivit.

Har dragit ut tanden, och det gick bättre än förra visdomstanden,
MYCKET bättre :O
De tog till en hel del mer säkerhetsåtgärder den här gången xD det var nästan roligt
Har aldrig varit så drogad hos tandläkaren i hela mitt liv xD nu när jag tänker tillbaka på det så kan jag inte förstå hur de inte kunde skratta åt mig, de saker jag gjorde och sa var inte precis... ja, jag vet inte... logiska? xD jag själv börjar le bara jag tänker på det :P hehe
Jag tror att de lärde sig en hel del från förra gången, när det gick så dåligt (historian i kort version: jag var fruktansvärt sjuk i två veckor) och nu kunde jag till och med äta lite smått redan andra dagen :O ett under!
Just nu är det bara stygnen som besvärar, måste ta bort dem på tisdsdag, ska bara ringa till folktandvården här i Bollnäs och fixa en tid... (varför glömde jag laddaren! >_< jag kunde ju ha ringt igår redan om jag inte haft så lite batteri kvar!)

Det jag redan nämnt + tanden är nog the main theme of sportlovet, i övrigt har jag sett en jäkla hög med filmer tillsammans med Ylva :O tror vi kom upp i tolv eller nått sånt xD mer eller mindre... höll inte räkningen precis, men många var det :P
Och så fick jag ett par riktigt mysiga telefonsamtal :3

Nu ska jag gå hem och lyssna på alla mina 182 nya låtar som jag "fick" när jag var i Malå ^^ asnice med fräsh musik :D All annan jag hade på mp3n innan var sen jag var hemma i början av november :s lite less blir man ju efter ett tag, även om det är awesome musik xD

Ha det gött alla ni, vilka ni än är, som läser detta.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0