It takes two ... so meet me halfway

Snart är det dags för mig att förbereda för umeå ... Önskar att jag hade en vecka till här nere :(
Har kommit förvånansvärt bra överens med Linn :D Jag trodde vi skulle gnata och gnälla på varandra, men nej, det har gått hur bra som helst^^

Finns saker jag vet att jag borde ta itu med innan Umeå ... men jag vet inte hur eller om det kommer att vara möjligt att ta itu med innan jag måste vara där i helgen. Vore lättare att lösa hela situationen om jag kunde säga mer exakt vad problemet är.









...So why can't you stay
Just long enough to explain

(Explain your side, Take my side)
Take these chances to turn it around
Take these chances we'll make it somehow
And Take these chances and turn it around
Just turn it around.
.
.
.
You can take your time, take my time.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0