På resande fot

På fredag bär det av till Umeå, och därefter tillbaka till Bollnäs (som jag faktiskt har saknat^^) med Ylva.
Ska visa henne runt och vara social.
Sedan åker vi till sthlm :D Hurray!
De planer som vi faktiskt har är: Gröna Lund, Bio (Eclips och Shreck), och shopping.

Till min egen stora förvåning ser jag fram emot allt vi har planerat xD till och med eclips :P (mest bara för att jag vill håna hur mycket sämre filmerna är jämför med böckerna. har absolut inte stora förväntningar på den filmen, så jag kommer kanske, kanske, bli glatt överraskad eftersom så många har sagt att den är bra) Jag gillar fortfarande bara böckerna, filmerna har inte gett mig så mycket.

Nu ska jag hem och fortsätta packa.

Hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0