Suit up!

!

Idag var ju tydligen internationella "Suit up" dagen, enligt Barney Stinson, det måste jag komma ihåg till nästa gång så jag är förberedd! xD
Det blev bara en skjorta, men det räckte tyckte jag :P
Mina slipsar är i Malå så det var inget att göra åt, och en hel kostym har inte precis varit högst upp på min inköpslista när jag varit hungrig... Men jag vill skaffa en någon dag :) Bra att ha... tänk, då behöver jag inte kränga mig i nån obehaglig lång, alltför fin klänning som jag egentligen inte kan bära upp på rätt sätt, utan bara ta på mig en stilig kostym^^ eller frack :D det vore något!
Jag skulle nog inte passa i det ett smack, men säkert behagligare än en långklänning xD

Diktläsningan på Mobackes gick superbra^^
Jag är nöjd :)
Mest med min dikt om brevet... den kommer nog att göra come back till soarén :P



Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0