Radiovågen!

Kom precis tillbaka från mitt korta medverkande i radio :)
Det gick bättre än väntat^^
Jag tror att det var bra att jag itne förberedde mig så himla mycket, att jag tog det mesta "from the top of my head" så att säga. Jag hade några små anteckningar på ett blad, boken i handen och resten bara blev :)
Jag vill göra det igen! Det var skitroligt :D

Och nu känner jag att det är min plikt (eftersom jag går samma folkis som dessa duktiga människor) att göra lite reklam ;)

Så jag tipsar alla att lyssna på Radiovågen! Kanal 98.4
De är jätte duktiga :)
Varje vardagmorgon sänder de från klockan 7 till 8.15 (om jag inte minns fel)
Och onsdagar sänder de "Bollnäs Live" (som jag idag var med i x3 hihi) från 14 till 16
Mer information (all information) finns på hemsidan: radiovagen.se

Så^^ nu har jag (förhoppningsvis) gett dem lite fler lyssnare :P

Hejs

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det är kul att ha ju :) Har dock inte använt mitt förrän idag!

2010-01-28 @ 17:53:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0