Onsdag (2)

Dagen har sannerligen varit underlig...
Efter att jag sovit bort hela förmiddagen (och missat lunchen) så upptäckte jag att jag nästan kunde höra min mage skrika "smärta!"
Vet inte vad det är... men ont gör det
(hoppas det inte är blindtarmen :S)

Förutom magen så var det fler underligheter:

- Har halkat (inte ramlat dock) på skor som ska vara helt omöjliga att halka i (måtte det ha vart en rolig syn för människorna i matsalen, så har jag iaf spridigt lite glädje)
- Har drömt så obehagliga drömmar att jag inte vågar skriva om dem här
- Trodde att jag fått ett sms om ett bombhot mot mitt rum när jag vaknade.
- Fick ett telefonsamtal och människan som ringde la på efter jag sagt "hallå"
- Fick ett andra telefonsamtal, denna gången var det någon som fnittrade och sedan la på
- Ett tredje samtal, och då var det jag som la på för att ingen svarade
(Jag blir så illa till mods av sådana samtal! Det är så obehagligt... speciellt med tanke på att jag inte har någon nummerpresentatör, så jag kan inte se vem som ringt :S Undrar om alla tre samtalen var samma person)
- Jag skrämde mig själv i tvättstugan när jag lyfte min väntra hand och inte fattade att den var min egen... -___-
- Någonting flög/kastades mot mitt fönster idag och skrämde mig nästen till en flämtning (men bara nästan! xD) jag vet fortfarande inte vad det var... undrar om någon kan kasta så högt som till mitt fönster..
- Jag satte mig på soffan och efter ett par minuter så hade jag glömt bort hur jag kom dit
- repris på soff-händelsen, fast denna gång befann jag mig plötsligt på toaletten, visste inte vad jag gjorde där så jag gick förbryllat ut och försökte komma ihåg vad jag hållit på med.

 Vet inte vad som har hänt, om det är min kropp som bara är konstig idag, om jag är på väg att bli sjuk igen eller om det bara är en sån dag idag.
Underlig är det i alla fall.

Trots allt detta och att magen gjort ont och är hård som en sten så har jag faktiskt lyckats åstadkomma en hel del.
Jag har städat färdigt, bokat tvättid och börjat tvätta samt hittat skrivuppgifterna som jag snart bör ta itu med...
...ungefär nu...
Ska leta reda på lite In Flames så jag får hjälp av musiken att vara arg på min mage... (hoppas det går över snart...) sen ska jag börja skriva!









[Har kommit fram till en viktig sak också... började tänka på det i början av December förra året, men nu är jag helt absolut säker: Det är glömt! Det är ute ur mitt system!
Det känns så otroligt befriande! Och jag tror det är därför jag varit så glad på senaste tiden.
Det jävliga är att det tog nästan två år...
Men vad vore jag utan den tiden?
Inte mycket av den jag är idag iaf...]





Hoppas ni (vilka ni nu än är) som läser min blogg haft en bättre dag än jag.

Hej då


Kommentarer
Postat av: martina

hahah! ja du har det inte lätt du! Jag hatar när man får minnesluckor som tex när jag ställde in olivburken i kryddskåpet ;D jag har verkligen inget minne av att jag gjorde de :S

jag skulle tro att det är när man är trött och bara gör grejer på reflex eller nåt...

Just ja! Jag kunde ju inte heller se vem som ringde förut men sen gick jag in på telias hemsida och skrev in numret på sim-kortet någonstans och då gick det! :D

2010-01-14 @ 02:07:27
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0