oj oj oj

Första gången sen skolan började så har en dag varit över på vad som känns som en minut :O Det var ju morgon nyss!
Hade riktigt trevligt idag :) Roliga skrivuppgifter och mina klasskamrater läste upp mycket bra saker^^
Jag åt en mumsig frukost.
Jag fick ett paket från mamma i posten.
Jag blev "förhörd" under lunchen (mycket underhållande xD)
Solen sken in genom fönstret på mig hela förmiddagen, så jag blev alldeles varm och gosig i kylan :3
Jag har mått allmänt bra idag^^

åh, just ja! Jag ska vara med i radio på onsdag :D
Radolinjen och vi på skrivarlinjen har börjat diskutera om vi ska hitta på någon sorts sammarbete, så idag hälsade två av dem på oss och kom med förslag.
Jag anmälde mig som frivillig (I meen: what the hell, right? :P hur farligt kan det vara?) och på onsdag ska jag komma med ett boktips ;P hihi
Spännande

kommer säkert att göra bort mig, men jag har börjat se så lätt på saker och ting, så jag ser det som bra :P då har jag roat någon iaf om jag försäger mig^^

Nu ska jag lyssna lite på Bob Dylan och läsa dramatiska kurvor xP

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0