"Jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös i natt"

(jag hatar när man har skrivit ett långt och bra inlägg, och precis som man klickar på "spara och pulicera" så dyker det upp: "sidan kan inte visas" och med det försvinner inlägget -__- Och att skriva om ett lika bra och långt inlägg är ju omöjligt! Men här kommer en sammanfattning iaf)

Idag har jag tittat på lägenhet :)
och fin var den^^
Ett gammalt trä hus så golven var mycket fina, en vit kamin (element fanns som alternativ), höga väggar, stora fönster och mycket yta :D
Det blir spännande att se hur det blir om jag får den XD
Då får jag kanske äntligen veta hur jag är som inredare :p (säkert förjävlig XD) hoppas jag lyckas behålla den mysiga, bohemiska känslan jag fick när jag klev in där :)
Blir spännande att se hur det ska gå för mig att få tag i saker också xD vi sålde/kastade ju det mesta jag hade i Lse, och de jag har får nog lite svårt att täcka allt utrymme, så det blir nog första gången jag måste shoppa möbler :P
från 16kvm till 32kvm... inte illa XP

Och jag är ganska säker på att jag får den, har pratat med hyresvärden idag också, diskuterat kontrakt i ett par förvirrade minuter.
 jag är dålig på att prata i telefon. XD

I morgon börjar skolan.
Undrar hur det kommer att gå...
Mina tankar kan inte fokusera just nu, men jag antar att om jag bara låter pennan gå så kommer det nog fram något värt att behålla XD

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du gillade den ^^ Du har ju möbelaffärn tvärs över gatan så det blir nog inga problem att shoppa möbler :P

2010-01-10 @ 19:32:16
URL: http://redish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0