snart är lovet slut...

Ikväll åker jag tillbaka mot Bollnäs, och på något sätt vill jag inte :S
Jag har haft så himla roligt! Och i Malå! xD inte ofta det händer :P inte så här :3
Men det ska bli trevligt att komma tillbaka... ska spendera helgen med Linda, så det blir kul :) sen börjar ju skolan på måndag, och jag känner mig fylld med skrivarglädje och inspiration :P

Jag tycker det är ganska tråkit att man inte har en lista med besökare. . .  jag skulle gärna vilja veta vilka som faktiskt läser min blogg :P

men men

Nu ska jag fixa lite nya toner till min mp3, sen ska jag hem och packa färdigt, i morgon är jag i södra norrland xD

hej hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Woho! Du kallar Bollnäs för södra norrland! Det trodde jag aldrig att du skulle göra :P Norrlänningar från norra norrland brukar inte tycka att Hälsingland klassas som norrland ^^

2010-01-07 @ 16:09:06
URL: http://redish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0