"Din sol har landat i mitt knä, och har gått sönder"

Då var man tillbaka :) (mer om min helvetiska resa senare, kanske...)
Har sovit hos Linda första natten, var in hos mig för att dumpa av väskorna som hastigast när tåget stannat, jag säger bara en sak; städning!
Det såg inte så stiligt ut där inne. XD
Men jag hade ju bråttom innan jag skulle åka hem över jul...

Vi har sett pirates idag :) tvåan just nu (och popcorn!), får se om vi hinner se trean också ^^

rätt slapp dag idag... med härlig musik och trevligt sällskap^^ (och som ni ser är inte min blogg vit och tråkig längre, tacka Linda! Jag ska experimentera lite mer när jag kommer hem)

Nu ska jag återgå till filmen så Linda inte behöver sitta själv :p

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0