Chokladbollar! :D

Idag fick jag äntligen baka mina chokladbollar^^ blev två satser eftersom receptet på baksidan av havregrynspaketet inte var så "maffigt" som det såg ut. (25 st my ass!)
Fick inte tag på Lovisa så det blev Victoria som nappade :P vi satte oss på golvet i mitt rum och började gegga ner^^

I övrigt är det väl som vanligt... glad och sprallig och... nervös? O.o jag vet inte.. någonting är oroligt inom mig.. och det är... konstigt.
Kanske är det för att jag flyttar på måndag nästa vecka och jag har ingen ved... eller kanske är det någonting annat?

Nu ska jag gå och käka middag och efter det blir det förberedelse inför min lilla, mini-radio-grej i morgon :S jag börjar undra vad jag gett mig in på... men va fan! Det är bara ett par minuter av mitt liv :D

 Chokladbollsbak!

 mums!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0