Boxercise

Helt klart värt att prova! :D
Ingenting jag planerar att fortsätta med, inte riktigt min grej helt och hållet, men perfekt med en timme ikväll :)
Tror att jag behövde någonting sånt där... riktigt få känna att man lever så att säga. Och få avreagera sig med allt sprakade och alla slag.

jag rekomnderar andra att prova iaf :) det är värt ett försök åtminstone :P hehe

Jag har alltid varit lite smått fascinerad av boxning... och boxercise påminner ju lite om det, fast det är väl lite mesigare skulle jag tro?
Och det var spännande att se om jag hade rörelserna... och det hade jag ju inte >_< så klart...
möjligtvis några av dem... stundvis iaf... xD

aja, nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch.

kanske börja packa lite inför i morgon... :3

och sedan ska jag sova! och jag har en känsla av att jag kommer att göra det djupt...
undrar hur smärtsamt mitt uppvaknande kommer att vara i morgon...? :S

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0