"Är det lättare att falla med ena foten utanför?"

Sitter här och smaskar på mumsiga mandariner och älskvärda äpplen :) (haha, alliteration! xD)


Jag älskar när jag får mina frukt-perioder, det är så himla gott! :D (Känner mig duktig då också eftersom under de perioderna så äter jag inte lika mycket godis xD men godis är också gott, så klart! :P)


Känner mig lite extra kreativ.
Jag vet inte exakt vad det är som är med mig XD
eller ja... jag vet på ett ungefär… men det kan omöjligt vara hela anledningen :P


Jag är spralligare och mer effektiv än vanligt XD


Det var någon gång i söndags eftermiddag som jag började märka vilken fart jag hade, jag tittade på lägenheten och kastade mig över telefonen så fort jag kom hem (lägg märket till den lilla procenten av mig som blir nervös av att ringa) utan problem alls och pratade med hyresvärden.
Jag har skrivit som en dåre också! Slår vad om att halva mitt nya block redan är förbrukat.
Jag har köpt tvättmedel och skölj/mjukmedel (den sorten som faktiskt går att lukta på.) ska köra stortvättning i morgon. (Hoppas mamma råkar läsa detta… jag som brukar vara så dålig på grejerna man behöver för tvättning och städning. SE MAMMA, JAG LÄR MIG! xD) Sen måste jag få mina händer på skolans dammsugare, jag tror de små bollarna som bildats under lovet har börjat tugga på mina gardiner… O.o


Jag har satt upp mina fotografier och lite andra grejer på väggarna också, resulterade visserligen i att jag till slut blev tvungen att ta till säkerhetsnålar när de vanliga nålarna tog slut (och nästan alla nålar är mer eller mindre missbildade eftersom jag tog i lite för mycket :s) men jag jobbade hårt för att få upp dem!
Om det blev fint är väl upp till dem som måste titta på mina väggar xD 


(Vad jag babblar om onödiga ting… antar att den här bloggen får bli en sådan… en onödig, alldaglig en.) 


för att återgå till min effektivitet O.o
Jag har sorterat bland alla mina papper, jag har rensat lite bland musiken på min dator (och har som vanlig inte hjärta att ta bort vissa)
jag har hämtat ett STORT paket som jag fick med posten :D
Jag har faktiskt använt min mobil mer än någonsin xD verkar som om många av mina vänner helt plötsligt insett att jag faktiskt har en och är kapabel till att använda den :P hehe
Det är iaf trevligt att ni hör av er :)


just ja, jag mördade en spindel igår… Brutalt! Den gömde sig i mitt element och försökte attackera när jag skulle höja värmen, men tji fick den! xD


Och nu ska jag göra klart städningen jag började på igår, och försöka fixa skrivuppgifterna som ska vara inskickade senast söndag.


Geek out!





(Men titta så långt detta inlägg blev! O.o Jag börjar bli bra på det här :P)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan hända att jag skriver fina dikter, men inte på tisdagslektionerna xD

Japp, på torsdag ska jag vara på banan igen, om inte den dumma huvudvärken + snorigheten jag har utvecklar sig till någon slags förkylning.



Och oh, vilken otroligt spontan alliteration(stavas?) du hade där i inledningen ;)

2010-01-12 @ 22:29:52
URL: http://redish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0