inte bara ord

"Ett samtal är inte bara ord; det är blickar, tystnaden mellan orden."
från "En ö i havet" av Annika Thor.

Mycket fint tycker jag :)



Den här veckan verkar bli betydligt mycket bättre än förra.
För det första; jag har under två nätter sovit väldigt mycket djupare än förra veckan :) så jag har inte varit så slö och degig, altså på bättre humör :P
Jag har faktiskt orkat laga mat, så jag har inte haft lika ont i huvudet.
Jag har fått saker gjort och inte bara stirrat rakt ut i panik, oförmögen att skapa någonting alls som påminner om kreativitet.
Jag hade kvartsamtal med min lärare i måndags :P fast jag ser det mer som ett enormt pep-talk^^ jag gick hem med ett brett leende på läpparna, och jag behöver bara tänka tillbaka på det i ett par sekunder för att känna skrivarlusten krypa i mina fingrar^^ Min lärare är bäst! :D
Vi har bestämt en hel del kring soarén vi ska ha i mars (mer om den när den börjar närma sig mer ;P)
visst, det var en hel del negativa åsikter om vissa saker, men jag är nöjd iaf och har inte tänk komma med invändningar.
Passade på att höra mig om ifall någon jag känner, utanför Bollnäs, skulle nappa på förslaget om soarén :) några har inte svarat än, ett par har sagt nej, men jag harr fått 3 kansken! :D Inte illa pinkat! Mer än vad jag fått de gånger jag skulle uppträda i gymnasiet iaf.
Började prata med en av de som sa kanske, att hon ska, om vi lyckas få ner henne hit :P, bo hos mig med sin hund ett tag ^^ Själva tiden sa vi inget om, men jag hoppas på en vecka, minst! xD haha
Jag saknar dig Martina!

Fick paket av mamma i måndags :) bland annat så hade hon hade skickat ett jättefint litet paket, helt utan anledning :3
Mammor är allt bra snälla ibland <3




Nu ska jag beställa biljett till i helgen så jag ska åka hem, sen ska jag tillbaka till lägenheten och plugga lite responstexter.

I morgon kommer Ulf. :)

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0