För mycket tid att tänka

och för lite tid att hinna.

Jag tror att jag har resefeber... eller så är det för att jag har spenderat för mycket tid med mig själv som gör mig alldeles nojig.
Åker mot Malå i morgon, gör ett stop i Umeå och sover hos brorsan.

Så då blir det till att kämpa med mina tankar på ett ännu mer instängt ställe... (geografiskt sätt... omgivningen är otroligt öppen xD) undrar hur det ska gå... Har fem böcker jag bestämt mig för att läsa innan jag återvänder, plus att jag ska skriva som satan på projektet! Fick en snilleblixt idag som jag hoppas ska sätta fart på det hela.















Kan känslor må illa?
Jag tror att mina gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0