FLYTTAR!

Idag är det dags för flytt! :D

Har precis varit och hämtat nyckeln som låg i min brevlåda (jag har en egen brevlåda!) och slängt in lite grejer, just for starters.
Nu ska jag bara packa ihop resten och bära dit.

Efter igårkväll trodde jag inte att jag skulle palla den här dagen... och visst var det jävligt tungt till en början, men tack vare mina magnifika och snälla lärare och klasskamrater så blev jag på bättre humör!
Det behövdes... tack skrivarlinjen!
Det här behövs! Att jag flyttar idag verkar vara precis den spänning och glädje som jag behöver för att inte tänka så mycket på det.




34 underbara kvadratmeter^^
och precis så bohemisk som jag gillar, med trägolv och lite nötta kanter (så att säga) med egen kamin, spis (shit! :D),  3 fönster, ett rum och kök, helt underbart!^^

Nu ska jag starta lite feel-good-musik, packa, försöka låta bli att tänka så mycket, göra mig så hemma som det bara går, och sedan spring till hemköp och köpa mat till mitt kylskåp och min frys!

Sen måste jag göra en lista på alla möbler och diverse andra saker jag saknar...




Min kamin^^



Mitt kök^^


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0