Where did it go?

Jag skulle verkligen behöva skriva av mig, på riktigt! Inte bara anteckna några rader, som dyker upp innan jag går och lägger mig, utan verkligen skriva!
Eller slå något. Hårt.

Jag har varit ensam för mycket i sommar.
Och ändå tror jag inte jag haft tråkit ... men tiden har verkligen segat fram som en snigel ... och jag vet varför, jag vet vems fel det är.

Jag orkar snart inte mer. Jag är så trött just nu, både i huvudet och i hjärtat. Jag vill bara sova fram tills skolan börjar, eller bara ta det lugnt och träffa alla dem som jag saknar så det gjort ont i sommar! Jag behöver mina vänner just nu, men jag har inte råd att träffa alla.
Varför är världen så stor, kan den inte bara krympa ibland, bara en liten stund?

Jag som var så taggad på livet när jag var i sthlm. Vad hände?
Jag behöver socialt umgänge tror jag :O Jag behöver mina vänner. (Det måste bli grillning på likholmen när jag kommer tillbaka till malå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0