Humdidumdum

Köpte mina glasögon idag. Känns härligt att kunna se utan att bekymra sig om att jag måste ta ut linser ikväll^^
Men de skaver bakom öronen och vid näsan... men det är väl för att de är nya antar jag...
åsså ser jag ju lite skum ut också... Mina ögon blev mycket mindre O.o Vet inte om jag gillar just det... Jag var jättesäker på att jag vill ha dem när jag provade bågarna, men det blev ju en helt annan sak när glasen med mina konstiga styrkor sattes i...
Kanske inte ska dömma dem efter bara en dag... inte ens det...
Om jag inte känner att "de här kommer jag att kunna leva med i fem år" om en vecka så kommer jag att gå tillbaka med dem. Kanske be dem byta glas i mina gamla istället, de är ju någonting som jag känner igen, lite bekvämare. Men jag tror nästan det blir dyrare...
Äh. Vi får se hur det blir.

Sitter och lyssnar på Oh brother, where art thou? Soundtrack :) Den filmen är roligt xD

Mor och Far dyker upp här senare ikväll, då blir det att lasta in allt de har med sig och sedan i säng för att kunna köpa mer grejer i morgon :)
Jag har saknat mamma asmycket! Ska bli mys att få se henne igen^^ Pappa också så klart :P Men jag vet att jag brukar ha en tendens att irritera mig på honom hela tiden så... xD ehe

Nu ska jag se om jag kan fixa lite grejer här...

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0