mitt blod var rosa

Nu är en tand borta.
Gick mycket snabbare än första gången jag drog en (fast det var ju mer en operation...) det tog 2 timmar, det här tog typ... en halv... O.o
Men ont gör det!
efteråt alltså... undertiden de vickar på den och håller på så är det mest bara underligt och obehaglig... -____-

När jag kom ut så gick jag på toaletten för att spotta, och mitt blod var rosa! Det var lite underligt....
om det hade varit blått hade jag nog blivigt glad. xD Och undrat vad mina föräldrar glömt berätta...



"you can swallow a pint of blood before you get sick"

Det säger de i Fight Club så det måste ju stämma! xD
Jag har svalt blod i över en timma nu (lite svårt att undvika) och jag har bara en sak att säga om ämnet: Det svider!
Faktiskt... det blir nästan samma känsla som när man är förkyld och det är konstigt i halsen.

Känner mig lite misshandlad... XD det kanske är så här det känns när man fått en rejäl höger rakt på munnen?

fight club
(så där kan inte jag öppna munnen just nu XD)

ont gör det
ont gör det
så är det bara

och jag kan inte prata...

Nu ska jag lägga mig på min säng, lyssna på Breaking Benjamin och tänka på hur mycket jag inte ska äta köttfärssås och spaghetti på ett bra tag!
(föreställ er blandningen av köttfärs+spaghetti och lägg till lite bedövningsmedel från tandläkaren och en bomulltuss.... den smaken är inte mycket att hurra för)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0