igår var det lördag...

Hade tråkigt igår så jag bestämde mig för att se på tv
Eragon
Hyfsat underhållande film på en halvdöd lördagkväll
och vilken tur för mig att det var med en übersnygg drake! :)
det gjorde min kväll^^
(+ att en viss snubbe i filmen var himmla fin att vila ögon och öron på :) förrutom hans lite konstiga tänder... bara lite)

kom fram till att jag vill ha en drake! En sån, fin snäll drake :) vore inte helt fel
men som Ulf sa: sådana är nog svåra att få tag i... med tanke på finanskris och lågkonjunktur och what not...

iaf: när jag suckade djupt för att det inte finns drakar, så insåg jag att jag faktiskt har en drake! :D Tess!
Min egen lilla drake :3 som är allt för långt borta just nu :(
längtar till jullovet då jag får komma hem till henne och känna henne springa upp och ner för mina armar ^^
den saken är söt hon <3

från höger: han-som-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på, draken i Eragon (Saphira?), och så Tess ^__^

Draken var visseligen snygg som stor, men jag skulle mer än gärna behålla den i miniatyr, bland det sötaste!

Cute!

jag smälter... :3


nu har jag nördat mig färdigt med mina repitler

Geek out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0