bye for now

Nu sitter jag här
Nervös och rädd
mest nervös...konstigt nog
Om ungefär 40 minuter så ligger jag i en obehaglig stol med en okänd människa som antastar mina tänder och som kommer får mig att, om allt det går som förra gången, bli sjuk och svältande i två veckor...

Mina damer och herrar... jag ska dra ut en tand!
igen...
hoppas bara att det går bättre denna gång och att jag inte behöver hålla käften allt för länge för att stygnen drar...

jag är extremt orolig...
Jag hatar verkligen tandläkare! D:
usch!

usch...

men jag drar hellre ut tio visdomständer till än går igenom de två senaste sommrarna igen...
själslig smärta är värre än fysisk
tycker jag iaf nu...
vem vet
om några timmar, när jag kommit hem och kanske ligger och gnyr och gråter, så kan det hända att jag kommer med en annan åsikt,,,,

iaf... nu ska jag bege mig.
borde hinna förbi apoteker innan folktandvården, så jag kan köpa Ipren!

nästa gång jag skriver kanske jag inte är vid fullt medvetande....

bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0