we were the kings and queens of promise

Varför har jag börjat sova så himla länge!? När började det, och varför!? :O
Idag steg jag upp vid 2, det har typ hänt en gång förr och det var på nyårsafton (nära vi var uppe till typ 5) så då hade jag en anledning att sova länge. Men va fan, jag kunde ha klivit upp vid 11 idag, som de flesta andra helger, utan problem! Men nej... 2 blev det O.o hur då?
Jag fattar inte
Det är som att min kropp vill ge upp, medan mitt sinne är hur pigg som helst.
Iofs så har jag mått ganska halvtaskit de senaste dagarna, jag tror jag är på väg att bli sjuk.
Illamåendet har satt igång iaf, så det kanske är magsjuka O.o har inte haft det på år, så det vore kanske inte så konstigt om det ville göra en comeback...
Eller så mår jag bara illa för att tanden kanske satte igång en hel del, värken är borta, visst, men det spänner i hela huvudet som om alla andra tänder också vill ut   D:

Aja, igår hade jag trevligt iaf :) pratade med Ulf igen^^ Det var så länge sedan jag träffade honom och det börjar kännas :O
klockan var efter midnatt och vi pratade bland annat om Jared Leto xD
ja, vi är lite fangirls när det gäller honom :3
Lite svårt att fatta att är 38 år O_O

 
(bilderna är hittade på google)


(jag brukar inte gilla paparazzi bilder, men här kunde jag inte låta bli xD rawr!)

-"Han är en stor skådis och nästan ännu större musiker, det är fan inte illa pinkat :O"-

-"När jag blir stor vill jag också ha fangirls som pratar om mig på msn till klockan två på natten^^"-

Jag saknar Ulf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0