Umeå

Nu var jag här, efter en natt + en dag + en natt med feberfrossa och stress så är vi äntligen i Umeå hos bror, här ska vi idag fira jul!

Känns lite konstigt att det är julafton... vars tog alla dagar vägen? Brukar december vara så här kort?
Men men (<--sånna vill jag ha xD)

Jag sitter här, nyklippt, och blickar bort mot den fina granen. Det är första året jag firar jul i ett hus som har en ritigt gran. :D Annars brukar vi ha en plastgran eftersom mor är allergisk, men nu står det en liten, tjock gran i hörnet med julklappar under, den är himla fin :)

I natt har jag haft sällskap i sängen xD en söt liten hund som bestämde sig igår kväll att hon skulle följa efter mig överallt, vi ställde in hennes korg i rummet där jag skulle sova, men hon satt bara i den och stirrade på mig, sen ville hon ut i resten av huset så jag öppnade dörren på glänt (då kunde hon ju komma och gå bäst hon ville)
Klockan två pep min mobil till (för att någon galning var vaken i Lycksele då och ville säga god jul -__-) och då märkte jag också att lilla Fanny låg vid mina ben, och där fick hon ligga :) Det var så varmt och mysigt (och hon är så söt så jag hade bara inte hjärta att putta ner henne xD)

Ikväll blir det livat i alla fall, med två ytterst aktiva barn (5 och 1 år gamla) plus en söt, liten, hyperaktiv terrier och massa julklappar, julklappspapper, julgodis (= ännu mer aktiva barn) och en pappa som ska klä ut sig till tomte (han tror att hans son inte ska känna igen honom... jag tvivlar på att han har rätt) men det blir nog mysigt ändå :)

Hoppas att alla som läser detta också får en underbart mysig jul, och om ni inte firar jul så hoppas jag att ni ändå har det underbart och mysigt. :)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0