ting ting tingeling

Folkmusik är bra underbart ibland! :D
Har varit på en julkonsert ikväll där musiker från de olika linjerna här på skolan spelade lite av varje.
Det var några som jag inte hört spela tidigare så det var riktigt roligt att lyssna på :)

Om jag inte hade börjat här på skolan så, vem vet, jag kanske hade gått omkring och fortsatt tro att folkmusik har med träskodans att göra O.o
Nu vet jag att det är riktigt, riktigt bra^^ och jag blir bubblande glad varje gång jag får tillfälle att lyssna! Hittils vet jag dock bara hur det är att höra det live, så jag kanske borde youtube:a eller spotify:a på lite folkmusik och se vad jag tycker :)

Nu ska jag sätta mig och skirva utvärderingen som ska vara inlämnad imorgon, sen ska jag packa och kanske tänka på allt jag ska göra och alla jag ska få träffa igen när jag kommer hem på fredag ^^

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Tack! :)

2009-12-15 @ 21:41:25
URL: http://redish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0