rubriker är kluriga rackare...

Oj vad jag har varit effektiv :)

Jag har städat alla vrår i mitt rum, inklusive toaletten (dvs, dammtorka, dammsuga, skura), försökt få ordning på alla mina papper, (bäddat sängen!) hittat på ett nytt sätt att tillaga korv, satt upp lite saker på dessa tråkiga väggar, och nu kom jag just tillbaka från tvättstugans underliga tvättmaskiner :) Ska plocka undan lite mer grejer och diska, sen väntas Linda^^
Hon ska sova över och så ska vi gå och se på Luciatåget i morgon, ska bli nice :) Hoppas vi får lussekatter! Jag har fortfarande inte fått sätta tänderna i de gula, små julbullarna XD

lussebullar
(bild hittad på google)

Jag måste läsa en text till i morgon också.... men hur svårt kan det vara?

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0