Du ställer frågor, och jag är trött på mina svar

Idag har jag vaccinerat mig, och som vanligt efter tanken på ett vasst, obehagligt föremål genom min hud så blev jag yr och dimmig i huvudet.
Men det var ju över på ett par sekunder och än så länge känner jag inget förutom att jag huttrar lite mer än vanligt och det spänner i muskeln. what's the big deal?

Jag vet inte om jag vågar känna mig säker dock... men vad gör man, det är ju gjort nu så jag får väl skylla mig själv om det får konsekvenser i framtiden.
Allt man gör får iofs konsekvenser...

I morgon åker vi mot Umeå och brors hus där julefirandet ska äga rum på torsdag, ska bli mysig :)
Hoppas bara att jag hinner färdigt med mors julklapp... :S har bara i morgon på mig, och jag ska vara hundvakt och hinna packa innan klockan ett. Om jag misslyckas med att färdigställa den så får hon den väl sen :) det är inte hela världen

Fick träffa Linn idag också <3
Mysigt att se den söta människan efter så lång tid och efter så många behov av att krama henne när hon varit för långt borta.^^
Hon har ju nyss tagit körkortet och jag har tydligen svårt att smälta det xD med tanke på att jag glömde bort det hela tiden xP

"men jag har ingen ficklampa, så vi kan inte gå genom skogen, det är lika bra att pappa hämtar Fanny"

"ehm.. Åsa... du vet, jag har bil.."

mitt minne måste skärpa sig xD jag glömde bort hur man sa "pro bono" på fem sekunder också... jag sa som Bart Simpson: "pro boner" :P



Fick ju inte sova någonting igår... på grund av en hundvalp... men jag kan inte vara arg på en så söt sak allt för länge, han somnade i mitt knä i eftermiddags och vi sov i över en timme :) det var så jävla mysigt! Han är inte lika jobbig nu xD haha



Sen måste jag skriva en sak som jag tycker passar just nu, och är så glad att det var någon som lyckades hitta dessa ord och få fram dem i så underbar musik!

... To small to matter, but big enough to cut me into so many little pieces...

Well I know the difference between myself and my reflection. I can't help but to wonder; which of us do you love?










Jag saknar dig så det är nära att jag går sönder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0