Julen är här

eller snart iaf...
JAG VILL HA LUSSEKATTER! D:
gluttade in på Lse Emmas blogg och fick se en underbar bild på nybakta små lussekatter -___-

Det är så mycket som hör julen till, som är i matväg!
Det är lite konstigt...
Jag saknar mammas julbak :( varför måste man växa upp?
Kan man inte få återvända lite nu och då och bara glömma alla bekymmer och allt som är fel i världen, glömma sådant man var blind för som barn, när man inte riktigt än varit tvungen att möta det.

Det kanske är för att jag nyligen har börjat kunna återgå till mina matvanor efter tandutdragningen och den ofrivilliga fastan, men jag är sugen på nästan allt som jag inte kan få tag i DX

Jag får väl försöka minnas smaken av saker jag inte ätit på år, och sedan inbilla mig att jag har tillgång till att äta dem O.o

Den underbara frukosten på skolan kan jag iaf äta ^^ så nu ska jag stoppa i mig lite av den

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma ;)

Dom var ganska goda också :P Jag har med mig dom ner ^^

2009-12-08 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0