I love the way that your heart breaks

Då var man tillbaka från Umeå då :)
Det var himla mysigt!
Men lite underligt ändå... jag hade arbetat upp världens julstämmning i Bollnäs (en sådan jag inte haft sen jag var typ 12 O.o) men när jag kom till Malå så började den avta bara lite... men höll sig kvar.. fast väl på julafton, när det var dags så försvann den :( den ersattes av någonting annat, kanske en ny sorts julstämmning?

Jag mådde iaf bättre på julafton än dagen innan, dumma spruta som ger en feber... -_-
Maten var supergod och jag fick förmodligen den dyraste julklappen jag någonsin fått xD En hel jävla massagedyna! :D
Och massor av andra fina, fina saker^^ (vann på triss gjorde jag också :P inte så mycket, men en vinst är en vinst^^)

Nu sitter jag här med Fanny brevid mig och funderar på att ta en powernap, jag ska ju ut med Linn och Ylva ikväll så då vill jag vara pigg^^

 nästan nyklippt^^ (vi hann inte mer än luggen, men den blev inte så dum :P) härligt att ha tillbala luggen iaf^^ nu blir jag inte blind så fort jag böjer mig ner iaf xD

 sen måste jag ju visa den fina granen min bror och hans son hade införskaffat :3 den var så söt, liten och tjock^^ (denna bilden togs efter att den fått sig en liten törn av springande barn och en terrier)

återkommer en annan dag
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0