I love my mother!

Min mamma är bra söt ibland!
usch vad jag saknar henne!

Fick ett paket i posten idag, som var större än det jag trodde hon skulle skicka, (hon skulle ju bara skicka sugrör, teh, en biljett och en värmekudde... hur stor paket kan det bli?) min kära mamma hade skickat ett på 2 kg O.o
Och hon hade lagt i saker som jag inte ens bett om^^
Förutom biljetten, värmekudden (underbar btw) sugrör (fina) och blåbärsteh så hade hon skickat: kläder(!) mer teh, kuponger på Åhlens, hudvårdsprudukt (som det står pro-age på -__- gamal är jag inte! xD) och mycket mer små grejer, som klisterlappar att sätta på julklappar t.e.x XD

Småsaker helt enkelt.
Men precis sådana småsaker som jag behöver just nu.
Sugrören är perfekt eftersom jag knappt kan äta, så nu kan jag dricka min yoghurt utan att spilla över halva ansiktet.
Och värmekudden har jag väl alltid behövt ... med tanke på min rygg ...
Och biljetten så klart, jag måste ju ta mig hem till jul XD

från mamma de fina sugrören(färgerna är egentligen mycket starkare... det gula ska vara grönt t.e.x det är min kamera som vill vara dum ibland..) och värmekudden :) här ska tillfrisknas!

Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: martina

alltså mammor vad skulle man ta sig till utan dom <3 INGENTING!

2009-12-02 @ 02:57:22
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: Åzzie

sant så sant :) Mammor är bäst!

2009-12-02 @ 13:50:45
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0