Du kan titta nu, jag är beredd

Varför är det alltid min msn som ska vara jävlig?
Jag kan inte ens logga in nu!
Frustrerande!

aja... I-lands problem

Här sitter jag och lyssnar på mysig musik, full av julstämmning efter dagens glitter i håret och underbart luciatåg (de sjöng jättefint!) plus lussebullar och pepparkakor^^

Jag fick äntligen mumsa på mina lussebullar igår! Linda och jag körde till hemköp för att bunkra upp för vår sleepover, och då hittade jag dem äntligen^^ mumma!


Jag har fortfarande lite tvätt kvar, och en hel del packning att se fram emot.
Den här veckan kommer att innehålla mycket springande tror jag... eller allmänt flängande fram och tillbaka...
Julklappar, packning, tvätt, skriva och läsa läxa, ringa om en lägenhet och sedan se fram emot tågresan i slutet av veckan. Jag kommer att måsta stiga upp klockan 4 om jag inte vill missa min hållplats i bastuträsk... D: usch
det blir mycket sovande när jag väl är hemma.
Hemma... det känns fortfarande lite konstigt att kalla det hemma... men jag kallar visseligen många ställen för hemma just nu... xD

I malå kommer jag i alla fall inte att ha något internet.
(om jag inte springer genom skogen till Ylva förstås)
så vi får se hur det går med inläggen här på bloggen (som jag verkligen måste klura ut hur jag ska fixa till! Fy vad det är tråkit här xD)

nu ska jag packa ihop lite julklappar och dylikt

buss och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0