The endge of the looking glass

Har just varit och tittat på en lägenhet, den var mycket fin ^^ men just nu är det ganska mycket 50/50... så vi får se... måste bestämma mig till imorgon.

En underbar nyhet som jag just snubblade över är att Tim Burton äntligen är färdig med Alice In Wonderland^^ (kanske inte helt färdig eftersom den har premiär i Mars, men trailern är ute iaf^^)
Lycka, lycka lycka!
Jag är så glad just nu :) ska bli häftigt att få se den!
Har blivigt lite negativt bemött av en vän nu som tycker att jag borde vara lika exalterad över New Moon xD men ärligt talat... de kunde ha gjort första filmen lite mer.. välgjord? Med tanke på hur mycket jag älskar böckerna så blir jag bara mer och mer besviken ju mer jag tänker på filmen... så jag försöker att inte ha för höga förväntningar. Då kanske jag blir positivt överraskad xD kanske... -__-
Den enda jag gillade skarpt i första filmen dog, och den som ligger tvåa vet jag kommer att dö i andra, så jag hoppas att ny skådespelare är bättre än huvudkaraktärerna.
Båda ser ju drogade ut xD tacka vet jag böckerna<3

Nu ska jag läsa och responsa lite på texterna till imorgon, sen ska jag packa färdigt och fixa lite allmänt.

Här är en av de två trailerna jag tittade på till Alice in Wonderland, denna var bättre tycker jag^^ (jag tror mig se en drake där mot slutet ;P)

(http://www.youtube.com/watch?v=RTl5sDJjfsE)

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0