suit up!

Otroligt konstig dag...
Den började normalt, och fortsatte i en någorlunda normal anda tills efter lunch.
(Jag fick ett julkort av min bror i posten! :) yay)
Jag skrev febrilt på en historia jag håller på med privat, när jag verkligen inte kunde hålla ögonen öppna, så jag kröp ner under täcket och tänkte ; "jamen, en powernap e väl inte så dumt" och ställde en timer på 30 minuter.

3 timmar senare vaknar jag.

Jag har sovit så otroligt mycket de senaste veckorna att det känns som om jag missat halva mitt liv!
Vad är det för fel med min kropp?
Någonting står ju inte rätt till!
Jag har inte sovit så här mycket förut :O helt sjukt!
Antingen blir jag supertrött på bara nån minut, eller så behöver jag bara vila huvudet mot något så somnar jag, fast än jag inte är trött
Och jag har slutat höra min väckarklocka! D:
Vilket är extremt underligt eftersom jag har den gräsligaste ringsingnalen ever.
(de ur min klass som kanske läser det här kan ju lägga det på minnet... så om jag inte dykt upp en halvtimma efter utsatt tid(och inte hört av mig) så kan ni ju ringa, eller knacka på min dörr, för att se om jag lever :S)
Skulle inte vara förvånad om jag hamnar i någon sorts koma om nätterna... och det är därför jag inte hör väckarklockan.

Undrar om jag håller på att bli sjuk...
eller så är det för att det är vinter...
eller så vill min kropp bara vila extremt, otroligt, onormalt mycket.



Iaf, jag har haft lite att göra i lite mindre än en timme nu, så jag luskade fram ett antal Barney Stinson quotes.
(av/med och om Barney himself)
Så här har ni.
Enjoy! I know I did. :P
(eventuella stavfel får ni inte skylla på mig, som harmlöst bara kopierade och klistrade in xD)



Barney: [talking with Lily about waiting in line for the wedding-dress sale] I can’t go, I’ve got this thing….
Lily: What thing?
Barney: ...a penis.



"You gave me the Ken doll! She left out Little Barney ... Barnacle Junior... My Barnana... Barnito Surpreme....!"



Girl: Really, a genie comes out of it?
Barney: Only if you rub it hard enough.



"Your girlfriend? She's your girl.. friend? She's a girl and a friend? Do not humanize the enemy, Ted!"



"There are so many great things to do with the human mouth, why waste it on talking?"



"It's like a disease. I slept with Robin one time and I caught feelings, I caught feelings bad. I used protection and everything."



Barney: You're the most awesome person I've ever met. Well, second.
Robin: Right, first being you.
Barney: No, actually, it's this guy I know who lives in something called the mirror. What up?



Marshall: Where does this girl live?
Robin: We're talking about a girl who got Barney Stinson to actually commit… I'm guessing Narnia



"I've lost 10 pounds. My suits are wearing me"



"Okay, pep talk! You can do this, but to be more accurate, you probably can't. You're way out of practice and she's way too hot for you. So, remember, it's not about scoring. It's about believing you can do it, even though you probably can't. Go get 'em, tiger!”



“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”



"go whore or go home! now ladies slut up!"



"Christmas is a time when people are lonely and desperate, it's the most wonderful time of the year."


Tack för mig

High Five! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0