Chocolate.... wait for it! .... crisp!

Idag åker jag hem :) Ska bli skönt att återse allt och alla, en jul borta från familjen och den mysiga vintern i norr är otänkbart^^

Tre härliga veckor väntar, och mycket att göra, både roliga saker och mindre roliga saker.
Hundvakt ser jag mycket fram emot^^ Lilla Fanny och en hundvalp som är större än henne xD

"To be paid for something you'll enjoy is the shit!"

Sen ska jag försöka få mamma att klippa tillbaka min lugg... den har snart vuxit nedanför mina öron, och ser mest ut som någon tilltuffsad matta som är ivägen om jag inte sätter upp den :P inte så hemskt igentligen... men jag börjar bli less på att den faller i mitt synfält hela tiden.

Julklapps fixande är förstås en syssla jag inte är färdig med än... måla klart mitt rum, baka lussekatter, hälsa på släktingar, bio (!), med mycket mera...

Nu ska jag packa färdigt,

jag och min kamera efter det och lite städande så drar jag och min tillsvidare-kamera! :D

Jag skriver igen när jag hittar internet (är ont om det uppe i norrlands skogar... xD)

Hej då!

(btw så blev det ingen lägenhet... kom på att jag inte skulle ha råd att köpa mat till mig själv om jag skulle bo där xD)



///jag saknar mitt svarta hår...///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0